یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

حاج محمد اسماعیل دولابی:
گفت: من دم در ایستاده بودم نه در را می‌زدم و نه می‌‌رفتم.
گفت خوب کاری کردی. راه همین است. هر وقت دیدی تاخیر افتاد پشت در بایست. مبادا در را بزنی.ببین که کمی پشت در ایستادن خوب است. به اشاره ملتفت شو.
از یکسال، پنج سال پشت در ایتسادن نترس.
🌸 پشت در، بهترین جاست.🌸

کتاب طوبی محبت؛ جلد3 – ص 70


دوست دارم هر روز به خدا نزدیک تر بشوم،خدایا به خاطر تمام گناهان هر روزم العفو

یک حرف صادقانه: وبلاگ هایی که دنبال کرده ام به هیچ عنوان خوانده نمی شود فقط و فقط برای تلنگر است.

یادت باش...

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ب.ظ

یادم، یادت باشه


گاهی به وسیله دیگران امتحان میشی و گاهی وسیله ی امتحان دیگری می شوی....


+ ذکر این روزهایم:راضی ام به رضای تو

هرچه دلم خواست نه آن می شود /هرچه خدا خواست همان می شود

  • محتاج دعا

نظرات  (۶)

سلام، از خدا بخواهیم که در امتحاناتش روفوزه نشیم خوبه. قشنگ بود
  • المیرا شاهان
  • من این وسیلۀ امتحان شدن رو با تمام وجود درک کردم این چند وقته!
    پاسخ:
    و وسیله امتحان شدن بسی سختر است....
    موفق باشین
    بسیار زیبا

    الهی رضاً برضائک
    سلام
    زیبا بود
    هرچه خدا خواست همان میشود
    یادم باشه:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">