یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

حاج محمد اسماعیل دولابی:
گفت: من دم در ایستاده بودم نه در را می‌زدم و نه می‌‌رفتم.
گفت خوب کاری کردی. راه همین است. هر وقت دیدی تاخیر افتاد پشت در بایست. مبادا در را بزنی.ببین که کمی پشت در ایستادن خوب است. به اشاره ملتفت شو.
از یکسال، پنج سال پشت در ایتسادن نترس.
🌸 پشت در، بهترین جاست.🌸

کتاب طوبی محبت؛ جلد3 – ص 70


دوست دارم هر روز به خدا نزدیک تر بشوم،خدایا به خاطر تمام گناهان هر روزم العفو

یک حرف صادقانه: وبلاگ هایی که دنبال کرده ام به هیچ عنوان خوانده نمی شود فقط و فقط برای تلنگر است.

یک نکته

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۲۵ ب.ظ

یا صبور

فقط یک جمله: گاهی اوقات تشنه ی دانستن هستی و گاهی اوقات تشنه ی عمل کردن (الان در این مرحله هستم)

  • محتاج دعا

نظرات  (۵)

  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • علمِ به علم،
    عمل می‌طلبد؛
    وگرنه جنون و مرض مبارک عالِمَش!

    موفق و پاینده باشید...
    عمل کردن
    گاهی اوقات هم تشنه ی دانستن هستی ولی منبع برای کسب دانش سخت گیر میاد...این یکی افتضاحه...
    پاسخ:
    هر دو رو تجربه کردم اما دومی فوق العاده سخت تر است،چون میدانی و عمل نمیکنی می شود آدم عالم بی عمل
  • محسن رحمانی
  • چه خوب .موفق باشید.
    موفق باشید!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">