یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

حاج محمد اسماعیل دولابی:
گفت: من دم در ایستاده بودم نه در را می‌زدم و نه می‌‌رفتم.
گفت خوب کاری کردی. راه همین است. هر وقت دیدی تاخیر افتاد پشت در بایست. مبادا در را بزنی.ببین که کمی پشت در ایستادن خوب است. به اشاره ملتفت شو.
از یکسال، پنج سال پشت در ایتسادن نترس.
🌸 پشت در، بهترین جاست.🌸

کتاب طوبی محبت؛ جلد3 – ص 70


دوست دارم هر روز به خدا نزدیک تر بشوم،خدایا به خاطر تمام گناهان هر روزم العفو

یک حرف صادقانه: وبلاگ هایی که دنبال کرده ام به هیچ عنوان خوانده نمی شود فقط و فقط برای تلنگر است.

راز عکس پروفایل شما چیست؟؟

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

یا رئوف

عید همگی مبارک🌺

همیشه دوست داشتم بدونم پشت این عکس های جور واجور عکس پروفایل افراد چیه!!!

و اما خودم...

پروفایل من به معنای" رنج مقدس"...گرفتید؟؟؟

یه زمین آسفالته که ازش یه گل روییده....

  • محتاج دعا

نظرات  (۸)

  • ریحانهــ (:
  • خیر اون کاکتوس من نبودم.
    دو تا کاکتوس تو بیان بود که الان من اسمم رو تغییر دادم که قاطی نشیم با هم.
  • ریحانهــ (:
  • خیر عکس پروفایلم رو تغییر دادم.
    این نظر مال خیلی وقت پیشه.
    الان عکس پروفایلم تغییر کرده اون موقع یه چیز دیگه بود.
    پاسخ:
    یه کاکتوس بود درسته؟؟؟خیلی دوسش داشتم،خودم رفتم یه کاکتوس کوچولو خریدم گذاشتم کنار میز کارم...دیدنش بهم انرژی میده
    احساس کردم ناراحت شدید جوابمو پاک کردم...
  • بانوی شرقی
  • از من معنایی نداره فقط خواستم خالی نباشه 😅😅😅
    بیانگر حس و حال درونی من (:
    پاسخ:
    ؟؟؟
    سلام 
    پروفایل من که اسمم هست 
    پاسخ:
    چرا پروفایلتون رو عوض کردید؟؟؟؟خیلی هنری بود...
  • آشنای غریب
  • عکس من یه دختر گوگولی مقولیه که دوست دارم همچین دختر نازی داشته باشم!!!
    حالا دیدمش :)
    اره پیام قشنگی داره .
    پروفال منم به ایتخاطر کاغذ قلم هستش ک از زمانی ک وبلاگ زدم بیشتر با قلم انس گرفتم و خیلی خیلی برام مفید بوده 
    فک نکنم دیده باشمش تاحالا
    پاسخ:
    پدوفایل من یه عکس زمین آسفالته که ازش یه گل روییده،منظورم از رنج مقدس اون بوده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">