یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

حاج محمد اسماعیل دولابی:
گفت: من دم در ایستاده بودم نه در را می‌زدم و نه می‌‌رفتم.
گفت خوب کاری کردی. راه همین است. هر وقت دیدی تاخیر افتاد پشت در بایست. مبادا در را بزنی.ببین که کمی پشت در ایستادن خوب است. به اشاره ملتفت شو.
از یکسال، پنج سال پشت در ایتسادن نترس.
🌸 پشت در، بهترین جاست.🌸

کتاب طوبی محبت؛ جلد3 – ص 70


دوست دارم هر روز به خدا نزدیک تر بشوم،خدایا به خاطر تمام گناهان هر روزم العفو

یک حرف صادقانه: وبلاگ هایی که دنبال کرده ام به هیچ عنوان خوانده نمی شود فقط و فقط برای تلنگر است.

یادت باشد...

جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

آخرین کتابی که خواندم و از خواندنش لذت بردم و با آن اشک ریختم...

آخر کتاب رو گذاشتم تو حرم خوندم روبه روی ضریح و اشک می ریختم،صورتم از اشک خیس شده بود و زمان از دستم در رفته بود...موقع اذان بود...

رفتم دارالحجه رواق شیخ طوسی، اونجایی که یه عالمه زوج جوان میرن برای اینکه با هم به خدا برسن...اتاق عقد...

کتابی که خیلی دوست داشتم رو با خودم بردم حرم، اول کتاب نوشتم:"یادمان" باشد گاهی برای رسیدن به معشوق ابدی و ازلی باید از معشوق زمینی گذشت...موقع اذان بود...

پیوندتان مباااااارک

4/13 حرم رضوی/اتاق عقد

بعدش رفتم یه عروس و داماد رو نشون کردم و به طرف عروس رفتم و سر صحبت رو باهاش باز کردم،بهش تبریک گفتم و کتاب رو بهشون هدیه دادم....

کتاب "یادت باشد"....

  • محتاج دعا

نظرات  (۱۰)

سلام
متنت اشکمو درآورد...
ان‌شاالله حتما می‌خونمش، ممنون از معرفی این گنج زیبا..
hesab-rasi.blog.ir/1397/06/19/ماجرای-دیدار


سلام توی این پست یه صوت شنیده نشده از شهید سیاهکالی گذاشتم . حتما از دستش ندید
پاسخ:
تشکر
دلم خواستش :)
پاسخ:
خب بخونیدش.منتظر چی هستید.خیلی قشنگه...از دستش ندید
  • انـ ـــار
  • کاش من اونجا بودم هدیه می گرفتمش از شما به زوررر!! :))


    نویسنده و انتشارات؟
    پاسخ:
    اگر عروس بودید زورکی نمیگرفتید،خودم تقدیم میکردم(خخخخ)
    نویسنده محمد رسول ملاحسنی/انتشارات شهید کاظمی
    تعریف این کتاب رو شنیدم
    کاش یه روزی منم بتونم بخونمش
    :)
    پاسخ:
    باید اراده کنید...
    خلاصه اینکه از دستش ندید
  • بانوی شرقی
  • من گیج شدم این قسمت کتاب بود یا دست نوشته خودتون؟
    پاسخ:
    دست نوشته ی خودم بود درباره ی کتاب..
    وای چه خوب و جذاب...
    پاسخ:
    بخونیدش حتما
    کتاب خیلی خوبیه
    و کار پسندیده ای کردید
    موفق باشید انشاا...
    چ حس و حال رویایی ای ♥_♥ ...
    چ جور کتابیه ؟ رمانه ؟ نویسندش کیه ؟
    پاسخ:
    خیییییلی کتابش قشنگه،زندگی یه شهید مدافع حرم که زندگیشون فوووق العاده عاشقانه بود...از دستش ندید
    عالیه این کتاب
    منم وقتی می خوندم صورتم خیس میشد. 
    خوش به سعادتشون... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">