یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

حاج محمد اسماعیل دولابی:
گفت: من دم در ایستاده بودم نه در را می‌زدم و نه می‌‌رفتم.
گفت خوب کاری کردی. راه همین است. هر وقت دیدی تاخیر افتاد پشت در بایست. مبادا در را بزنی.ببین که کمی پشت در ایستادن خوب است. به اشاره ملتفت شو.
از یکسال، پنج سال پشت در ایتسادن نترس.
🌸 پشت در، بهترین جاست.🌸

کتاب طوبی محبت؛ جلد3 – ص 70


دوست دارم هر روز به خدا نزدیک تر بشوم،خدایا به خاطر تمام گناهان هر روزم العفو

یک حرف صادقانه: وبلاگ هایی که دنبال کرده ام به هیچ عنوان خوانده نمی شود فقط و فقط برای تلنگر است.

تا حالا منتظر جناب عزرائیل بودی؟

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ب.ظ

هی روزگار...

تا حالا شده،خسته شده باشی و فکر کنی که برای چی زنده ای؟

یا اینکه بگی من که دیگه تو این دنیا کاری ندارم و منتظر جناب عزرائیل باشی؟

ربنا ما خلقت هذا باطلا، سبحانک:

پروردگارا این را بیهوده نیافریده ای، منزهی از آنکه بیهوده بیافرینی


پس،خدا با من و تو، تو این دنیا کاری داشته....،مسئولیتی دارم، در این نظام عجیب و منظم، یک جایی هم من دارم که اگر اون رو به خوبی انجام ندم،این نظم رو خراب کرده ام.

پس بشین فکر کن که تا ببینی مسئولیتت در این دنیا چیه و قراره چه کاری انجام بدی

  • محتاج دعا

نظرات  (۶)

بسسسسسسسیار الهام بخش بود
  • نجمه شفیعی
  • من و جناب عزرائیل رفیق فابریکیم!
    بله همینطوره
    نگاه ، نگاه دقیقیه
    من کلا هرروز منتظرم عزرائیلو ببینم 
    اما خیلی برام وحشتناکه...
    یبار ، وقتی از یه مسیری رد میشدیم 
    یه آدمو توی دوتا ماشین مختلف دیدم که داشت منو نگاه میکرد
    سکته کردم تا خونه رسیدم ، پستم راجبش نوشته بودم 
    حالا عزرائیل نباشه هم ،خیلی میترسم ،اما منتظرم نه بخاطر خستگی  ...
    پاسخ:
    این یعنی  دائم به فکر مرگ بودن... و خیلی خوبه
    ✌👌
    زیاد پیش اومده :(
    و آخرش فهمیدم که مسئولیت من لازم نیست خیلی بزرگ باشه ...
    شاید گفتن یک جمله محبت آمیز تمام چیزی بوده که خدا در یک لحظه از من می خواسته ... و من به فکر کندن کوه ها بودم !
    پاسخ:
    خیلی به نکته ظریفی اشاره کردید"شاید گفتن یک جمله محبت آمیز تمام چیزی بوده که خدا در یک لحظه از من می خواسته ... و من به فکر کندن کوه ها بودم !"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">