یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

حاج محمد اسماعیل دولابی:
گفت: من دم در ایستاده بودم نه در را می‌زدم و نه می‌‌رفتم.
گفت خوب کاری کردی. راه همین است. هر وقت دیدی تاخیر افتاد پشت در بایست. مبادا در را بزنی.ببین که کمی پشت در ایستادن خوب است. به اشاره ملتفت شو.
از یکسال، پنج سال پشت در ایتسادن نترس.
🌸 پشت در، بهترین جاست.🌸

کتاب طوبی محبت؛ جلد3 – ص 70


دوست دارم هر روز به خدا نزدیک تر بشوم،خدایا به خاطر تمام گناهان هر روزم العفو

یک حرف صادقانه: وبلاگ هایی که دنبال کرده ام به هیچ عنوان خوانده نمی شود فقط و فقط برای تلنگر است.

نذر کرده ام که بیایی..

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ق.ظ

به نیت فرج

یک نذری و عیدی ساده در روز میلاد امام حسن: یک عدد نان به علاوه ی سه دانه خرما به علاوه ی یک متن زیبا از یک کتاب(ترجیحا دست نویس و با خط خوش) رو بسته بندی می کنیم، بعد دست کوچولوی خونه رو میگیرید و در هر خونه ای نذری رو میدید دست اون کوچولو تا اون بده🚶

روی کاغذ خوشگل بنویسد:

{در نیمه ماه رمضان ماه برآمد/سالار کریمان جهان در سفر آمد

افطار کنید از رطب ذکر حسن جان/ کاش مهدی موعود پسر فاطمه آید*..

هیچ کس به من  نگفت: که دعای ما در فرج شما اثر دارد و آن را نزدیک می کند، نمی دانستم که شما دعا کردنمان را دوست داری و فرموده ای که خیلی برای فرج من دعا کنید.(برگرفته از کتاب هیچ کس به من نگفت، ص10)}2*

نذری دوم:(که این رو خودم تونستم الحمدلله انجام بدم)،کتاب خاطرات سفیر(کتاب فوق العاده قشنگ،روان وبالاخص برای جوونایی که پر از ابهام و سوال و خلاصه به درد اونایی که خیلی تو راه نیستن و حتی هستن میخوره)،دادم برام با خط خوش یه متن امام زمانی نوشتن:لطفا بعد از خواندن کتاب، آنرا به نفر بعدی بدهید  و آخرین حلقه ی این کار خیر نباشید) و بعد تو حرم یه نفر رو نشون کردیم و بعد رفتیم هدیه دادیم....


*مصرع آخر رو تحریف کردم😎

*2. با این کار با یک تیر چند نشون زدید: 1.افطاری که ثواب فراوانی براش نوشته شده. 2. افطاری ساده ای که امام خامنه ای تاکید دارند رو انجام دادید3.یک کتاب معرفی کردید.4.یاد امام رو در دل ها زنده کرده اید.4. کودکتون رو در این امر خیر سهیم کردید و.... خیلی برکات فراوانی داره

  • محتاج دعا

نظرات  (۵)

احسنت.
چه پیشنهاد با سلیقه ای!
مبارک باشه تولد امام حسن
+شعر هم زیبا بود
خدا قبول کنه :)
احسنت بر شما چه پیشنهادات خوبی 😍😍😍
  • chefft.blog.ir 💞💕
  • چه کار زیبایی
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">