یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

حاج محمد اسماعیل دولابی:
گفت: من دم در ایستاده بودم نه در را می‌زدم و نه می‌‌رفتم.
گفت خوب کاری کردی. راه همین است. هر وقت دیدی تاخیر افتاد پشت در بایست. مبادا در را بزنی.ببین که کمی پشت در ایستادن خوب است. به اشاره ملتفت شو.
از یکسال، پنج سال پشت در ایتسادن نترس.
🌸 پشت در، بهترین جاست.🌸

کتاب طوبی محبت؛ جلد3 – ص 70


دوست دارم هر روز به خدا نزدیک تر بشوم،خدایا به خاطر تمام گناهان هر روزم العفو

یک حرف صادقانه: وبلاگ هایی که دنبال کرده ام به هیچ عنوان خوانده نمی شود فقط و فقط برای تلنگر است.

نحوه ی عیدی گرفتن

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ب.ظ

برای سال تحویل رفته بودیم بهشت زهرا؛

سر مزار هر شهیدی که می رسیدم میگفتم بهم عیدی بدید،

آخه میدونید صاحبخونه بر اساس کرمش به مهمون عیدی میده،

منم گفتم به اندازه ی کرمتون بهم عیدیمو بدید.

 

 آیت الله فاطمی نیا:

 بدترین سخن اینست:دعا کردم و نشد

زیارت رفتم و نشد

این نشدها شیطانی است

هیچ دعاکنندہ ای دست خالی برنمیگردد.


  • محتاج دعا

نظرات  (۷)

  • عاشقان ریاضی ....
  • عالییییییییییییییی بود
    هرچی بگم کمه
    من سالهاست که برای یه حاجت شرعی دارم دعا میکنم ولی....
    عاااالی بود.
    بله دعاهامون پذیرفته میشندوگاهی وقتهابرامون ثواب میشن
    یاگناهی راازمادفع میکنند
    ویااجابت میشن وبه هدفمون میرسیمم
    ولی خدابهمون کمک میکنه تابه هدفمون برسیم
    اصلادعایعنی من نیازداررررم
    وخدایابه میددش یایه راه رسیدن بهشویه جوری نشونم میده
  • محمد روشنیان
  • هیچ دعاکنندہ ای دست خالی برنمیگردد.
    + اونی که حکمت هست رو میده خدا به آدم و متاسفانه ما به خاطر غبار گناهانی که روحمون رو آلوده کرده از درک این حکمتها عاجزیم (خودم رو میگم البته جسارت به شما و دیگران نمیکنم)
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • گاهی نشدها حکمته
    چرا ما برگشتیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">