یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

حاج محمد اسماعیل دولابی:
گفت: من دم در ایستاده بودم نه در را می‌زدم و نه می‌‌رفتم.
گفت خوب کاری کردی. راه همین است. هر وقت دیدی تاخیر افتاد پشت در بایست. مبادا در را بزنی.ببین که کمی پشت در ایستادن خوب است. به اشاره ملتفت شو.
از یکسال، پنج سال پشت در ایتسادن نترس.
🌸 پشت در، بهترین جاست.🌸

کتاب طوبی محبت؛ جلد3 – ص 70


دوست دارم هر روز به خدا نزدیک تر بشوم،خدایا به خاطر تمام گناهان هر روزم العفو

یک حرف صادقانه: وبلاگ هایی که دنبال کرده ام به هیچ عنوان خوانده نمی شود فقط و فقط برای تلنگر است.

به کی رای میدی؟؟؟

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ق.ظ

به نام الله


رای ما رئـــــــیــــــــــــــســــــــــــی


والسلام


+مهم اینکه اول از همه حضور پیدا کنیم پای صندوق رای

دوم اینکه به "روحانی" رای ندیم...

+ خوندن تیتر روزنامه های در این روزها خالی از لطف نیست:@pishkhaan_popular

+ عذاب وجدان دارم چرا تبلیغ چهره به چهره نکردم،ان شاءالله فردا توفیق بشه برم.

  • محتاج دعا

نظرات  (۱۵)

20
با سلام
با توجه به وبلاگتون و تا حدودی اشنا شدن باتفکراتتون گوش دادن به جلسه های تنها مسیر حاج اقا پناهیان رو پیشنهاد میکنم
مطمینا خوشتون خواهد اومد. به بقیه هم بگین.
فوق العاده اند.
موفق باشین
 یا علی
پاسخ:
سلام.خدا رو شکر دارم کانال استاد پناهیان رو مطالعه میکنم
  • سنجاق قفلی
  • ما هم به رئیسی رای دادیم.
    این روز ها همه به رئیسی رای داده اند.
    نمیدانم این بین، روحانی چگونه رای آورده است؟
    ما به روحانی رای دادیم اگه پستتو می دیدم قطعا نظرم عوض می شد :|

    :)
    باید تبلیغ رو بیشتر میکردیم
    متاسفانه رسانه ها دست دشمنه!
    حاج آقا خیلی تخریب شد

    واقعا حیف شد!
    ان شاء الله
    #آخر_هفته_روحانی_رفته
    آفرین

    ان شاءالله پیروز میشیم
    ماهم رئیسی
    فقط رئیسی.
    اقای روحانی
    رای من سید ابراهیم..
  • حمیدرضا وجدانی
  • سلام
    انشاءالله حق به حق دار برسد
    یا علی
    اقبال عموم مردم، اونهایی که از رکود و بیکاری و تعطیل شدن کارخانه ها و حقوق های نجومی و وعده های دروغین روحانی خسته شدن، به سمت رئیسی هستش...
    درضمن این خیلی فرق میکنه که روحانی رئیس جمهور نشه، پیشنهاد میکنم حتما حتما قبل انتخابات
     این کلیپ
    رو ببینید...
    خیلی حرفها هست که مردم و حتی طرفدارهای آقای روحانی باید بشنوند...ولی حتما قبل انتخابات!!!
    :)
    بعله:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">