یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

نقشه های ذهن من

یادداشت های یواشکی

حاج محمد اسماعیل دولابی:
گفت: من دم در ایستاده بودم نه در را می‌زدم و نه می‌‌رفتم.
گفت خوب کاری کردی. راه همین است. هر وقت دیدی تاخیر افتاد پشت در بایست. مبادا در را بزنی.ببین که کمی پشت در ایستادن خوب است. به اشاره ملتفت شو.
از یکسال، پنج سال پشت در ایتسادن نترس.
🌸 پشت در، بهترین جاست.🌸

کتاب طوبی محبت؛ جلد3 – ص 70


دوست دارم هر روز به خدا نزدیک تر بشوم،خدایا به خاطر تمام گناهان هر روزم العفو

یک حرف صادقانه: وبلاگ هایی که دنبال کرده ام به هیچ عنوان خوانده نمی شود فقط و فقط برای تلنگر است.

یه سوال دارم میشه جواب بدید؟؟؟

شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ

یا مجیر

سلااام به بلاگی های عزیز

یه سوال دارم:

اگر ازتون بپرسم سخت ترین امتحانی که خدا تو سال 96 ازتون گرفته چی می نویسید؟؟

  • محتاج دعا

نظرات  (۲۰)

اول زندگیمون جمع شدن مغازمون و کلی قسط و قرض و یکسال بیکاریه محض 
فقر و با چشمام دیدم
خیلی روزای سختی بود
از شب یلدا هم که اتوبوس چپ کرد و دخترعموم تقریبا قطع نخاع بود و داشت میمرد که زنده شد و هنوز رو تخت بیمارستانه...

پاسخ:
و صبر....صبر...صبر...
داروی تلخ ...دعای میکنم تا اجابت بشه...
من ۲۴ ساعت در حال امتحانم :)
هر روز سخت تر از دیروز والا 
  • علی ابن الرضا
  • خیلی امتحانای زیادی بود...
    سخت و آسونیش رو نمیدونم ولی خیلیاش رد شدم
    اصلا تلخیش به همون آسوناییه که کم گرفتم
    خدایا توبه
    بله ، کاملا آماده ام . در واقع تنها هدفی هست که توی دنیا دارم . مرگ خیلی خیلی شیرینه . باور کنید . اصلا هم چیز بدی نیست ، ولی نمیدونم چرا همه انقدر روش حساسن !
    پاسخ:
    من که تو شیرین بودن مرگ شکی ندارم و بنظرم زیباست...
    اما کوله ام برای رفتن خالیه و بار گناهم زیاد
  • مرکز گروه وبلاگ نویسان نوجوان
  • برای ثبت نام در گروه وبلاگ نویسان نوجوان،کافی است روی ثبت نام کلیک کنید.
    سایت مرکز کل گروه وبلاگ نویسان نوجوان
    NOJAVAN-CENTER.BLOG.IR
    اینکه بارها فرصت مردن پیش  آمد ، و من هنوز زنده ام 😔
    پاسخ:
    خوشحالید یا ناراحت؟یعنی آماده اید برای رفتن؟
  • گرافیست ارشد
  • احسنت، بسیار عالی
    دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید استاد .
    بیماری پوستی خفن... بدون درمان ... فقط مدارا...
    پاسخ:
    امتحان فوق العاده سخت...و شما بهترین کارو میکنید مدارا....
    وقتی مدارا نشه...آدمی خدایی نکرده به کفر میرسه.. 
    ۶تا ۷ ماه دوری از عشق چطوره!
    پاسخ:
    سخت ...اما ...شیرین
    همین که عشقی هست هزار مرتبه شکر
    سخت ترین امتحان خدا براى من صبرم بود:)
    پاسخ:
    همون داروی تلخ....
  • گرافیست ارشد
  • پرسش جالبی بود ، و باعث شد بهش فکر کنم و به خودم بیام ، سپاس از شما ::❤️❤️
    سخت ترین امتحانی که خدا ازم گرفت این بود نعمت بزرگی رو که بهم بخشیده بود بخش زیادیش رو ازم گرفت ! چون قدرش رو ندونشتم و متوجهش نبودم یا بهتره بگم به گونه ای ناشکری کردم !

    اینم تجربه خودمه که تا قدر چیزی رو بدونی و شکرگزار باشی ازت گرفته نمیشه ، با حتی بهترش پیش میاد برات .
    پاسخ:
    امیرالمومنین علی علیه السلام در حکمت 244 نهج البلاغه می فرمایند: خداوند در هر نعمتى حقى دارد.کسیکه حقش را ادا کند نعمت او را افزون کند و کسی که کوتاهى کند نعمت را در خطر زوال قرار مى‏دهد. 
    تمام آیات و احادیثی که می نویسم اولین تلنگرش برای خودمه..  
    سخت ترین امتحان  زندگیم تا به این سن همین سال ۹۶ بوده ..دعا کنید خوب ازش بیرون بیام.
    پاسخ:
    سخت ترین مرحله اش همینه یعنی اینکه ادم سربلند بیرون بیاد یا نه...
    ان شاالله که شما سربلند از این آزمون بیرون بیایید
    همش سخت بود
    کثیف ترین سال ممکن بود
    از سال 92 یه نفس راحت نکشیدم
    امیدوارم 97 خوب باشه، اما... بعید میدونم
    پاسخ:
    نگید کثیف ترین...خدا رو خوش نمیاد...
    در حدیث معروفى از پیامبر (ص) نقل شده: «تفالوا بالخیر تجدوه» :کارها را به فال نیک بگیرید ( و امیدوار باشید ) تا به آن برسید.
    (البته حدیث رو بیشتر برای خودم نوشتم
    بیماری پدر :(
    پاسخ:
    سایه شون مستدام
    ان شاالله که رفع شده باشه بیماریشون
  • روزالی پیرسون
  • به نظرم سخت ترینش هنوز نیومده برای من...فعلا داره گرمم میکنه
    پاسخ:
    من نشستم یادداشت کردم سه تا امتحان سخت شدم که البته اخری و دم عیدی از همه سخت تر بود...
    امتحان فارسی😂😂😂
    پاسخ:
    توی سن و سال بعضیا امتحان فارسی هم میشه سخت ترین امتحان الهی..😂
    سلام
    سخت ترین .... صبر ! کل ۹۶ رو من منتظر بودم
    پاسخ:
    صبر....
    برای من حکم داروی تلخ رو داره...
    زد دهنمو اسفالت کرد
    پاسخ:
    فکر کنم خیلی سخت بوده،چه تعبیری...
    سلام
    بین خواست خودم وآنچه خدا میخواهد کدومش انتخاب کنم،مثل همیشه رفوزه شدم.
    سرطان ریه !
    پاسخ:
    خیییییلی سخته...
    سلامتی و امنیت دو تا نعمت پنهان هستن...
    واقعا متاثر شدم،ان شاالله شفای عاجل

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">